ایزو ۵۰۰۰۱ -استاندارد ایزو مدیریت انرژی

توف نورد ، استاندارد ایران ، ایزوسیستم ، ایزو بهسان ، بهسان ویژن ، qal ایزو،

استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱ چیست؟

جهت اخذ ایزو ۵۰۰۰۱ ( دریافت ایزو ۵۰۰۰۱صدور ایزو ۵۰۰۰۱ ) ایزوسرت آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها می باشد.

ISO 50001 ورژن ۲۰۱۱ آخرین ویرایش استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001 توسط سازمان بین المللی ایزو می باشد. این استاندارد در برگیرنده الزامات اجرا، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت انرژی می باشد. که هدف آن توانمند سازی سازمان جهت دستیابی به راهکاری جهت بهبود بهره وری انرژی ، استفاده و مصرف انرژی می باشد.

مقصود استاندارد بین المللی ISO 50001 ، توانمند سازی سازمانها برای ایجاد سیستم ها و فرایندهای ضروری برای بهبود عملکرد انرژی شامل کارآیی، استفاده و مصرف انرژی است.

اجرای استاندارد ISO 50001 به کاهش انتشار گاز گلخانه ای ، هزینه انرژی و سایر پیامدهای مرتبط با محیط زیست از طریق مدیریت نظام مند انرژی منجر می شود.

ISO 50001 بین المللی برای تمامی سازمانها از هر نوع و اندازه بدون توجه به شرایط جغرافیایی ، فرهنگی و اجتماعی آنان قابل اجرا است و اجرای موفق این استاندارد به تعهد تمامی سطوح و جایگاه های سازمان به ویژه مدیریت ارشد بستگی دارد .

مشاوره رایگان

صدور گواهینامه ایزو، اخذ ایزو، مستندات ایزو

همین حالا با ما در ارتباط باشید

تاثیر اجرای استاندارد ISO 50001

استاندارد ISO 50001 سازمان را قادر می سازد که با اجرای اقدام ضروری برای بهبود عملکرد انرژی خود و ارائه انطباق سیستم با الزامات این استاندارد بین المللی ، تعهدات اشاره شده در خط مشی را محقق کند.

استاندارد بین المللی ISO 50001 برای فعالیت های تحت کنترل یک سازمان بکار می رود و بکارگیری این استاندارد ، می تواند به گونه ای متناسب سازی شود که با الزامات خاص سازمان ، شامل پیچیدگی سیستم ، گستره مستند سازی و منابع ، همخوان گردد.

یک سازمان می تواند استاندارد بین المللی ISO 50001 را انتخاب و با سایر سیستم های مدیریت ، نظیر مدیریت کیفیت ، محیط زیست ، ایمنی و بهداشت حرفه ای یکپارچه نماید .

کدام سازمان می توانند استاندارد ISO 50001 را اجرا کنند؟

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت انرژی ISO 50001 ، برای هر سازمانی که مایل است از انطباق با اظهارات خط مشی انرژی خود اطمینان حاصل نموده و این انطباق با الزامات ISO 50001 را به دیگران اثبات نمایند، کاربرد دارد.

سازمان ها می توانند با خود ارزیابی و خود اظهاری ، رعایت انطباق با الزامات ISO 50001  را تایید نمایند یا آن را به وسیله اخذ گواهینامه سیستم مدیریت انرژی ISO 50001  از یک سازمان بیرونی، مورد تایید قرار دهد.

مشاوره رایگان

صدور گواهینامه ایزو، اخذ ایزو، مستندات ایزو

همین حالا با ما در ارتباط باشید

برچسب ها

مشاوره تخصصی و صدور گواهینامه ایزو

دفتر مرکزی: ۷۵۴۷ ۲۸۴۲ ۰۲۱

خارج از وقت اداری: ۴۰۰۰ ۶۶۹ ۰۹۳۵